“Geleceğin Yöneticilerini” buluşturmak üzere çıktığımız bu yolculuğa aynı hız ile devam ediyoruz. Sen de iş dünyasından isimlerle pratiğe dayalı eğitimler ve geniş bir network fırsatını yakala!
Genç Yönetici ve İş İnsanları Derneği tarafından hayata geçirilen, iş dünyasından profesyonellerin de programda aktif rol alarak yıllar içerisinde edindikleri tecrübelerini sana aktarmak için birebir ilgilendiği özel bir MBA programıdır.
GYİAD MBA’de her bir kişiye özel bir mentor atanır. GYİAD ağından atanan mentorlar, sana hem yol gösterirler hem de gelişimini takip ederek iş dünyasına en iyi şekilde hazırlanmanı sağlarlar.
GYİAD MBA sonunda sana özel hazırlanmış bir yıllığa sahip olursun. Aldığın tüm eğitimler, GYİAD MBA’de katıldığın etkinlikler ve mentorunun referans yazısı bu yıllıkta yer alır. Bu yıllığı anlaşmalı şirketler ile paylaşırız ve böylece seni iş dünyasına hızlıca kazandırmayı hedefleriz.
GYİAD MBA’de dolu dolu eğitimin haricinde birbirinden farklı konuşmalar, etkinlikler de var. Sosyalleşebileceğin, ilham alabileceğin, yeni ufuklara yelken açabileceğin bu etkinliklerde alanında duayen isimleri ağırlıyoruz.
Keşfedilmeyi bekliyorsan, artık zincirleri kırman gerektiğine inanıyorsan doğru yerdesin. Başarıdan başarıya koşmak isteyenleri, atılım yapmak için bir fırsat gözleyenleri, iş dünyasında fırtına gibi esecek olanları arıyoruz.
Üniversitelerin 4. Sınıfında öğrenime devam etmekteysen hazırsın demektir.
Üniversiteden mezun olalı 3 yıldan fazla zaman geçmemişse sen de başvurabilirsin.
Herhangi bir şirkette, kurumda, kuruluşta işe başlamış olsan dahi başvurman için hiçbir engel yok!
Buraya tıklayarak başvuru formunu doldur, English Proficiency, Oyunlaştırılmış Genel Yetenek ve Bilişim Okuryazarlığı test aşamalarını eksiksiz bir şekilde tamamla. Bu seni yakından tanımamızı sağlayacak.
Belirtilen konu hakkında bir "essay" yazısı yaz, İngilizce Video Mülakat sorularını kaydet ve kişilik envanteri testini tamamlayarak başvuru bölümüne yükle.
Başvuruları birçok kritere göre hesaplanmış belli bir algoritmaya göre puanlandırır ve jürimizle değerlendirerek en uygun adayları belirleriz.
Seçilen adayları tek tek açıklar ve bizzat ulaşarak süreçle ilgili bilgilendiririz. Artık yepyeni bir deneyim seni bekliyor demektir!
İş dünyasına bütüncül bir bilgi birikimiyle girmen için profesyoneller tarafından özenle hazırlandı. Teorinin pratikle desteklendiği bu program kelimenin tam anlamıyla “dolu dolu!”
Dünyada insanın, ekonominin ve teknolojinin sürekli bir değişim içinde oluşu, bölgesel gelişmeler, ülkemizin içinde bulunduğu mevcut durum vb nedenlerle bu dönem iş dünyamız için yine bir belirsizlik dönemi olarak karşımıza çıkıyor.
İş dünyasının artan hızı ve değişkenliği, başarılı şirketlerin sadece bir konudaki derin deneyimlerinin yanında, farklı durum, konu ve problemlere sergilediği yaklaşımı en az deneyim kadar önemli hale getirmiştir.
Artık ‘mevcut işimi en iyi şekilde yaparak ayakta kalmaya devam ederim’ diyebilmek mümkün olmamaktadır. Şirketler karşılaştıkları durum ve problemlere, sektör, şirket ve fonksiyon bağımsız bir şekilde nasıl yaklaşacağını, nasıl ele alıp çözeceğini kurgulayabilmelidirler.
Bu programının içeriği, katılımcılara bu alanlarda ihtiyaç duyacakları yetkinlikleri kazandırmak ve bu süreçte faydalanabilecekleri araçları deneyimletmek ve hangi zamanda hangi aracı kullanacakları konusunda bilgi sahibi olmalarını sağlamak üzere kurgulanmıştır.
Katma değeri yüksek, inovatif yatırımlar ekonomik kalkınmanın itici gücüdür. Bu gücü girişimciler harekete geçirir. Kârlı, yenilikçi, ölçeklenebilir, odaklı ve sürdürülebilir işletmeler içinden geçtiğimiz kökten değişim döneminde ancak girişimci düşüncenin etkinliğiyle ortaya çıkabilecektir. Bu eğitim, kurumsal hayatlarda da olsa girişimci düşünceyi katılımcıların içselleştirmesini sağlayacak bilgi ve yetkinlikleri aktarmayı amaçlamaktadır.
Şirketlerin yönetim süreci içerisinde alınan kararların neredeyse hepsi finansal sonuçlara da yansır. Finansal uygulamalar ile direkt olarak bağlantısı olmayan yöneticiler de dahil olmak üzere aldıkları kararların, yaptıkları uygulamaların mutlaka finansal sonuçları vardır. Bu bağlamda, her yöneticinin aldığı kararın şirketin mali tablolarını nasıl etkileyeceğini önceden bilmesi çok önemlidir. Bu nedenle çalışma hayatının içinde yer alan herkesin finans ile ilgili temel bilgi sahibi olması; bazı pozisyonlarda bulunanların ise finansal risk yönetimi, şirket değerleme vb konularda derinlemesine bilgiye sahip olması çok gereklidir.
Bu eğitimler ile katılımcıların finansal işlemlerin yansıtıldığı tabloları nasıl yorumlayacağı, analizi ve uygulamaları ile ele alınacaktır. Bu doğrltuda her katılımcının finansal okur yazarlığının geliştirilmesi ve ileride çalışacağı şirketlerin iş sonuçlarına yansıyacak kendi alan kararları içindeki hareketlerinin mali tablolar içindeki yerinin bütünsel olarak gözlemleyebilmesi amaçlanmaktadır.
Sektör fark etmeksizin, gerçek iş dünyası tecrübelerinden yola çıkılarak hazırlanmış eğitim programları ile katılımcılarımızın Pazarlama ve Satış fonksiyonlarını güçlendirmeyi ve sonuçlara doğrudan etki edecek yetkinlikleri katılımcılara kazandırmak hedeflenmektedir.
Varolma nedenlerini ve gelecek hedeflerini açığa çıkararak, gelecek hedeflerine ulaşabilmelerini sağlayacak yol haritalarını doğru alternatifler arasından seçerek şirketlerin her bir paydaşının uyum içerisinde bu ortak hedefe odaklanmasını ve yol almalsını sağlayacak Strateji yaklaşımını katılımcılara kazandırmayı amaçlanmaktadır.
Amacımız, insan kaynakları konusundaki temel bilgilerin ve çağdaş yöntemlerin (Yetkinlik Modelleri, İş Analizi ve İnsangücü Planlama, İşe Alma ve Yerleştirme, Eğitim ve Gelişim Yönetimi, Kariyer Yönetimi, İş Değerlendirme ve Ücret / Yan Haklar Yönetimi, Performans Yönetimi, Yetenek Yönetimi, İş Hukuku ve İşçi-İşveren İlişkiler) teorik ve uygulamalı olarak katılımcılara aktarmaktır.
Profesyonel iş hayatında işçi ve işveren gözüyle iş ilişkisi, çalışma ve sosyal güvenlik mevzuatına dair yürürlükte olan mevzuatın teorik - pratik bilgi ve gerçek örneklerle aktarılması amaçlanmaktadır.
Her alanı derinlemesine etkileyen dijitalleşmenin şirketler, işverenler ve çalışanlar açısından nasıl bir etkiye ulaştığını anlatmak, iş dünyasında dijital ve inovasyonun teorik - pratik bilgi ve gerçek örneklerle aktarılması amaçlanmaktadır.
Bir şirketin kuruluş aşamasından hizmet veya üretim sürecinin devam ettiği aşamaya kadar muhasebe detayları, ticari işlemler vergi ve beyanname gibi iş dünyasında gerekli kavramların anlatılması ve bu alanda yürürlükte olan mevzuatın teorik-pratik bilgi ve gerçek örneklerle anlatılması hedeflenmektedir.
Program ücreti 20.000 TL olarak belirlenmiştir. Bununla birlikte eğitime kabul edilecek öğrenci kontenjanı adedince %100 burs kontenjanı vardır. Başarılı bulunan öğrencilere %100 burs imkanı sağlanacaktır.
Eğitim her hafta Salı ve Perşembe günleri 19.00 - 21.30 saatleri arasında gerçekleşecektir. Toplamda 19 günlük olan bu eğitim 10 hafta sürecektir.
Zoom platformu üzerinden online olarak gerçekleşecektir.
GYIAD MBA başvurusu, önemli üniversitelerin MBA başvuru süreçleri incelenerek tasarlanmıştır. Buna göre, başvuran katılımcı adaylarının akademik performansları ve analitik yetkinliklerinin yanı sıra sosyal yetkinliklerinin, sosyal problemlere olan duyarlılıklarının, gelecek hedeflerini anlamlı biçimde şekillendirip şekillendiremediklerinin, kendilerini ve hayallerini doğru ifade edip edemediklerinin de ölçümleneceği bir süreç ile katılımcılar belirlenecektir.
GYİAD MBA Talks buluşmalarıyla farklı konuların kanaat önderlerini program bünyesindeki öğrenciler ile tecrübelerini paylaşmak üzere bir araya getiriyoruz. Konuşmacılar başarı hikayeleri ve deneyimlerini sohbet havasında geçecek etkinliklerle öğrenciler ile paylaşacaktır.
GYİAD MBA’den başarı ile mezun olanların özgeçmişleri, mentörlerinin kendileri hakkında yazacağı kapsamlı bir rapor ile birleştirilerek çeşitli sektörlerden şirketlere yönlendirilecektir. Bu, iş bulma konusunda oldukça önemli bir referans olmasına rağmen, GYİAD MBA herhangi bir şekilde iş garantisi vermemektedir.
Başvurular için ikametgâh şartı aranmıyor. İstanbul dışından da başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.