Üyelerimizden Haberler

01.04.2015

Sedeko Mimarlık / Sevinç Ormancı

Uluslararası ilk işbirliği antlaşmasını Frederick Fisher & Partners ile yapmış olan Sedeko Mimarlık, bu birlikteliği artık Türkiye projelerine de taşıyor.
01.04.2015

Ne yaparsak, #KızGibi yapacağız! / Murat Ünverdi

P&G’nin dünyada sürdürdüğü “#LikeAGirl” hareketi çok tuttu. Türkiye’de de büyük yankı uyandıran “#KızGibi” kampanyası, pazarlama ile sosyal sorumluluğu birleştiriyor.
01.04.2015

Kuşaktan kuşağa geçen gül kokulu bir başarı! / Gülşah Gürkan

1965’ten bu yana Isparta’da gül yetiştiren Gürkan Ailesi’nin üçüncü kuşak temsilcisi Gülşah Gürkan, ailesinin asırlık tekniklerine sadık kalarak, global bir marka yaratmak için kolları sıvadı.
01.04.2015

COSMED’in gözü yurt dışında! / Deren Öztürk

Deren Kimya bünyesinde faaliyet gösteren COSMED, bundan beş yıl önce kozmetik sektöründe yerini aldı.
05.02.2015

Kentsel Dönüşüm Yasasındaki Yanlışlıklar / Ali Güvenç Kiraz

6306 sayılı kentsel dönüşüm yasası çıkalı 2,5 sene oldu. 2,5 yıl içerisinde yasanın 4 yönetmelik değiştirdiği ve 1 Anayasa Mahkemesi iptali gördüğü düşünüldüğünde...
05.02.2015

Anadolu Markaları ödüllerine kavuştu. / Gülşah Gürkan

Anadolu Markaları Yarışması’ndan gülsha’ya birincilik ödülü
05.02.2015

Orkid’in başında erkek, Gillette’ı yöneten kadın / Murat Ünverdi

P&G Kadın Bakım Grubu Marka Müdürü Murat Ünverdi
05.02.2015

Deren Kimya: "Marka olma hedefinin reçetesi belli; istikrarlı bir şekilde, hedefine inanarak ve farklılık oluşturarak çok çalışmak" / Deren Öztürk

Son zamanlarda dermokozmetik sektörünün dikkat çeken markalarından biri olan ve bu yolda emin adımlarla ilerleyen dermokozmetik markası COSMED yetkilisi Deren Öztürk ile markalaşma, 2023 hedefleri ve Türk markası olmanın dinamikleri üzerine konuştuk.
05.02.2015

Callpex ve Isobar’dan sosyal güçbirliği / Metin Tarakçı

Dijital ajans Isobar, sosyal medya üzerinden kullanıcılar ile etkileşimi maksimize etmek ve iç verimliliği artırmak için Callpex ile birlikte çalışmaya başladı.
05.02.2015

Boğaziçi Üniversitesi EnterPrize paneli / Erdem İpekçi

Erdem İpekçi Boğaziçi Üniversitesi EnterPrize2015 buluşmasında Girişimcilikte Klişe ve Gerçekler Paneline Internet&Web yatırımlarının başarılı isimleri Yemek Sepeti’nin kurucusu Nevzat Aydın, E-Bebek kurucusu Halil Erdoğmuş ile birlikte konuk oldu.